Hiç açılma yok sancı yok ne yapmam gerekiyor ?
Pyoezgi ilk gebelikmi. Doktorunuz suni vermeyi teklif etti mi
Pyoezgi bebeğin suyunda vs sıkıntı yoksa normal icin 42ye kadar beklenebiliyor