Sedef93 Merhaba arkadaşlar, adetime 1 hafta kaldı ve bugün ciddi bir bel ağrısı başladı ayakta duramıyorum devamlı yatıyorum. Ayağa kalkınca şiddetleniyor ve karnımda ağrıyor sanırım üşüttüm 🤧 dayanamayabilirsem hastahaneye gidicem çok kötüyüm. Bunu yaşayanlar oldu mu ?
ElifMetehan Sedef93 canım benimde adetten önce çok ağrımistı belim hatta adet olacam diye ağrı kesici bile içmiştim kaç tane. Sonra hamile olduğumu öğrendim