tunasmom Yasemindursun 37 günümüz kaldı, aşırı stresliyim gün yaklaştıkça geriliyorum bir an önce doğurmak istiyorum 😂
Aysenur-2019 Yasemindursun son 40 bugün kontrolümüz vardı herşey normal dedi yaklaştıkca heycan stres artıyor
nbhnp Yasemindursun aynı durumdayım ben de hem hazır gibiyim hem eksik hissediyorum her bakımdan. son 46 gün uygulamaya göre 🌸
afyonluanne03 Bizim adet tarihine göre 32+5 ama bebek gelişimine göre 34+2 💙. Doktorlar bebek gelmezse 40. Haftada alıyorlar ya hangisine göre 40ı baz alıyorlar. 🙄
Yasemindursun afyonluanne03 herseyi normalse oyle aliyolar bence zaten 40haftadan sonrasi kakasini yapma durumu oluyor
hulya1406 Yasemindursun uygulama 49 diyor.☺️ Doktorum 39.hafta diyor 2.doğumum olacak dediğiniz gibi hiç yaşamamış gibi tekrar başa dönücez ☺️🤲