irem3365 Merhaba kızlar ben 21 haftalık gebeyim ama hala bebeğimin hareketlerini hissetmiyorsun bu 3 gebeliğim 2 kızımda 4 buçuk aylıkken nerdeyse çok net hissediyordum ama bunda hala hisedemedim normalmi
262223-- irem3365 her bebeğin gelişimi farklıdır 23. Haftada net hissedersiniz 💙biz 22.23 arası çok hissettim dürtüğümde tepki verdi 24+3 olduk şimdi şükür
Elif_p irem3365 canım benim de 2. Gebeliğim 21+3 olduk cok bariz tekmeler var bazen dısardan da görülebiliyor tabi su an cok asırı canımı acıtmıyor ama içerde cirit atıyor oğluşum🤗
ayseaaksoy irem3365 benim ilk gebeliğim 21 hafta olduk daha yeni yeni hissediyorum doktorum çok normal demişti
irem3365 262223-- teşekkür ederim insallah hareketli olunca aslında insan hamile olduğunu hisediyor yoksa şuan hamilemiyim değilmiyim hissiyatı yok 😅
irem3365 ayseaaksoy benimde kiizmda ilk gebeliğim olduğu halde çok erken net hisettim demeki aynı değil sağlıcakla gelsin canım 🥰
262223-- irem3365 erkek benimki 12. Haftada çıkmaya benimki 14. Haftada çıkmaya başladı şimdi eğilip kalkmada zorlanıyorum
irem3365 Benim kızlar özelikle ilk kızım çok hareketliydi dışardan bazen elini ayağını bile tutabiliyodum ama bu çok sakin daha hisedemedim 😅