acemi1annee Hanımlar merhaba 19+0 haftalik gebeyim ana bebeğimin hareketlerini hissedemiyorum bu normal mi sizler kacinci haftada hissettiniz ?
Sevgi56 acemi1annee ilk gebeliğinse çok normal canım, 24 haftaya kadar hissedilmeyebilir, haftan erken daha. Bi kaç haftaya hissedersin bence
acemi1annee Sevgi56 evet ilk gebeligim kgmda fazla belki ondan hissetmiyorum ama kaygilaniyorum işte 😞
Papatyam17 acemi1annee biz de 19+3 günlük olduk ben de hissetmiyorum yani bazen kaşiniyormus gibi oluyor bı kere de tekme atar gibi oldu onun dışında hissetmedim ama bildiğim kadarıyla bu haftalarda normal
Elif_p acemi1annee biraz sabret cok kısa sürede başlayacak benim ikincide daha erken başladı şimdi varya cirit atıyor 21 haftadayız