Sevimlim Dr gittiğimde 4 haftalık dedi keseyi gördü 9mm dedi ama bebeği göremedi 10 gün sonra tekrar gel bakalım ancak görebiliriz dedi sizlerdede böyle olan varmı😥 oysa ben şimdiden beniş kıyafetlerine bakmaya başlamıştı araştırma yapıyordum diğer iki kızımda böyle bişeye denk gelmemiştim
Hilallalal Sevimlim 4. Haftasında kesenin bile görülmesi çok iyi içinizi ferah tutun bu haftada bebiş görünmez zaten
kardeleng Sevimlim ben de 5+2 de gitmiştim ilk doktor kesin konuşmadı iki hafta sonraya randevu verdi ve çok şükür bebişimiz oradaydı.İçinizi ferah tutun o oralarda bir yerlerdedir Allahın izniyle.
alisaorkhan Hemen endise etmeyin 4 haftalik gebelikte bebek gozukmeye bilir hatta ve hatta 8 haftasina kadar bile gozukmeye biliyor gec dollenme nedeniyle, ya hic doktorunuz birsey soylemedimi bir doktor olarak 4 hafta daha cok cook yeni gorulmeye bilir yani bunu soylemesi lazimdi
Sevimlim alisaorkhan görülmesi için erken dedi ve benim 2 kızım daha var ve işin ilginci çocuk gelişimi eğitimi mezunuyum amma velakin gelin görünkü bilinen tüm teori bilgileri şu durum olunca endişeye dönüşüyor ya bebek gelişmezse boş olursa diye aklın kurcalanıyor ihtimalleri endişeye cevriliyor
Sevimlim Hilallalal evet hemde karından ultrasyonla gördü umarın yarın dr gideceğim bebeişide görürüz yanlız teğli olacakmışım gibi arada bir sancı oluyo o korkutuyor beni
mucizemizibekliyoruzz Sevimlim benimde böyle olmuştu 7.haftada bebeği görmüştük kalp atışlarınıda 8-9 gibi duymuştuk. geç döllenme olabilir zaten 4. haftada bebeği görmek için çok erken
alisaorkhan Sevimlim endişenizi anlaya biliyorum ama kendinizi bi şekilde sakinleştirmeniz gerek,çünkü gerçektende henüz çok erken. Birgün burda bebeğinizi gördüğünüzün postunu okumak istiyorum yazarsanız seviniriz bizde minik prensesimle birlikte🌸💖
Elaylama Sevimlim çok normal daha küçücuk canım. 6-7'de anca gözükür ama bazı doktorlar vajinal bakıp 5-6'da görebiliyor. Canını sıkma gözükür 🌸
aysql05 Sevimlim 4. Hafta daha çok erken o haftada keseyi bile göremeyenler var içiniz rahat olsun 7-8 haftalardan sonra görürsünüz endişe etmeyin üzülecek bi durum yok henüz çok yeni bunu 4. Haftada bekleyemezsiniz ki doktorunuz da demeliydi size