Kubragll Kızlar cumartesi günü 2li tarama testi vermiştim kan almışlardı kan sonucu hala çıkmamış. E nabizda göremiyorum. Sisteme düşmüyor mü?0
minikmucizeemaak Kubragll Özelde verdiysen mesaj geliyor canım. Ben dün verdim bugün mesaj gelmiş sonucunuz çıkmıştır doktorunuza danışın diye yarın arayacağım Allah’ın izniyle sağlıklı sonuçlar sağlıklı haberler alalım
Siboss_48 Kubragll Merhaba e nabıza düşmez doktor sayfasına düşmeden tarayıcıdan hastahanenin online işlemlerinden tahlil sonuçlarına bakabilirsiniz tabi devlet hastanesiyse
ayseaaksoy Kubragll e nabıza bira geç düşüyor, mesajı hemen geliyor ama ordaki grafikten görebiliyorsun
Kubragll minikmucizeemaak özelde yaptırdım 1 hafta olacak mesaj gelmedi arama olmadi. Sağlıkla kucağına al canım inşallah ❤️
minikmucizeemaak Kubragll Amiinn hepimiz inşAllah canım🫶🏼 Bana da dün 1 hafta içinde dediler ama burada görüyordum genelde özelde 1 2 güne çıkıyordu akşam 7 gibş mesaj gelmiş şimdi sabaha kadar nasıl bekleyeceğim diyorum zaman geçmez
minikmucizeemaak ayseaaksoy Bana mesaj geldi ama sadece sonucunuz çıkmıştır doktorunuza danışın vs yazıyor grafik va yok