25.05.2023
Ay sizlerle paylaşmak istedim öyle güzel bir duyguymus ki sabah gün almak için doktora gittim 29 na gün aldım eve geldim gayet iyim kahvaltimi yaptım komsularla kahve içtim öğlen sonu kaynnamla oturduk çay kek yedik içtik neyse ben gittim uyudum 3 gibi ara ara uyandim bir sancılar var geri uyudum uyandim sancilrm var neyse kaynnama dedim sancilarim var takip ettik baktik sklasiyor akşam 7 de nişan geldi baya baya hemen doktorumu aradım hastaneye git nöbetçi doktor var dogumhaneye git dedi komsumu aradık eşim isten geldi arabaya bindik gittik hemen nstye aldilr acilmaya baktılar 5 cm aciklik vardı ama bebegimin asagidaki iken yukari çıkmış sancıların git. Giit gide arttı esim geldi moral verdi destegi o kadar guzeldi ki bana sordular normal mi sezeryan mi dedim normal olmasi için napmakegerek iki gün suni sanci dedi dedim bebgin basi yukarda beni sezeryana alin dedim doktorum akşam 9?30 da geldi hemen beni hazirladilr ameliyathane gittim spinal anestezi yapıldı ayaklarimin uyusmasiyla kesmeleri karnima başkalarıyla kızımın aglama sesini duydum gösterdiler batnniye sarıp geri getirdiler yuzumu öpmesi yanağıma yanagini degdirmesin onun aglamasiyla aglamam bambaskaymis dedim ben bugun doğdum 21:55 de kucagimdaydi bebegimi götürdüler esim ağlamış odaya götürdüler bebeğim daha gelmedi sonra getirdiler öptüm kokladim hemen sutum geldi emzirdim onun bakislarina dunyayi değişmem dedim o kadar güzel bir duyguymus ki içimden cikan parcanj canini kokluyorsun Rabbim isteyen herkese bu güzel duyguyu nasip etsin inşallah 🙏❤️😘