Havvaemre Selamlar,34. Haftam bitmek üzere bugün bebek sürekli sağ kaburgamın altında toplandı çok fazla hareket etmedi, rahmime de arada bıcak sancısı gibi sancı giriyor. Doktora yazdım ama hala dönmedi bilenler yardımcı olabilirmi lütfen ?
Esraaybars Havvaemre merhaba suan aynı seyı yaşıyorum doktorunuz ne dedi bende gitsem mi kararsız kaldım
Havvaemre Esraaybars Merhaba, bu haftalarda normal ılık duş al,dinlen,soluna yat dedi. Pazartesi gidicem bende
Esraaybars Havvaemre ben gittim doktora şükür içim rahat etti ya normal çıktı herşey sıkıntı yok dedi