Hume
Slm kızlar 4 ay önce düşük yaptım hcg hormonum çok azmiş bebeyimi aldılar şimdi adetim 3 gün gecikti hala bir şey yok adet belirtilerimde YÖK sadce kasıklarımın rahmimin içine sanki biçak batırıyolat test yaptım negatif çıktı acaba tst yanliş olabilirmi yada ilk hamileleyimdeki sorun olabilirmi hcg hormonum az dıye testte cıkmamiş olabilirmi?