Kızlar nasıl durumlar ? Ben son bir iki haftadır cok daha zorlanmaya başladım yatarken saga sola dönerken yürürken bile heryerim ağrıyor. Bebek çok hareketlendiği zamanda ağrı hissediyorum gün içinde kendimi zorlayacak bişeyde yapmıyorum ama 🥲 hergün dua ediyorum vaktinde saglıkla gel diye daha da zaman var nasıl geçecek diye düşünüp duruyorum ☺️