Yelizbck Kanım çok düşük diye doktor kan iğnesi ve vitamin iğnesi verdi birgün kan birgün vitamin vurulcam. Bigun başladık ama kan iğnesi ağır bacağım daha ilk iğneden ağrısı sizlerde kan iğnesi kullanan var mı
Atlarlayasayan Yelizbck ben hamilelikten önce kullandım morlukları 2-3 sene geçmedi :) ve cidden baya acıtıyor ama çok iyi geliyor benim kanım her sene düşer normalde kan iğneleri beni 3-4 sene idare etti;) şuan da hap verdi doktor iğne aşamasında değilim henüz.
Yelizbck Atlarlayasayan ya moratti oluyormuş gerçekten kacincidan sonra oluyor 🤔 prsine hapta verdi sabah aksam ac karnına.. açıyor ve ağrıyor şuan bile düşünün öğlen oldum iğneye. 10 tane verdi ..
Atlarlayasayan Yelizbck benim 2. De olmaya başladı 2 tarafımda morardı 20 taneydi denizde tam bikiniden belli oluyordu çok fena🤦🏽♀️