Kızlar ben yurt dışı ıphone14promax aldım neyse Kayıt süresine 1 ay kala kaydettırdım parayıda yatırdım 1-2 hagta oldu sımdı bana tekrar yasal uyarıdan mesaj gelmiş cihaz Kayıt dışı 30 gün süre var aldığınız yere başvurun diye ama e devletten imei sorguladığımda kayıtlı çıkıyor 2026 yılına kadar bilgisi olan başına gelen var mı?