Kubrayldrm uyar-46 çok güzel hamileyim ve kızım olursa ismini duru koyacağım tam ilk açtığım görsel bu olunca doğru isim olduğuna karar verdim tekrar 🙂 nerden yaptordınız acaba
Esra_Omer_21 bebisimbenmmm trendyoldan yaptirmistim o zaman 230 biseydj ama şuan nedir fiyatı bilmiyorum
EsiraK -Gr- -Gr- aynı sayfaymis bende bu sayfadan sipariş verdim kaç günde teslim edildi birde kaçıncı gün sonra size ön çalışma bitince resim attilar
Diidosd Gamze1608 ay sizinkini gözden kaçırdım sanırım tekrar atmanız mümkün mü veya etiket atsanız bana
nasilyapalimsimdi esnyz14 merhabalar çok güzelmiş kendiniz mi yaptınız öyleyse kasnağı ve yazıyı nereden aldınız