Kizlae 37 +6 da kanamam geldi hastaneye gittim kizlar nst de sancu cikmisdi yatrdilae ama acilma me yokdu iki yun yattm kizlar acilma olmadi öyle sancim da , nst de gozukmedi bedne de bariz bi sanci yokdu o yuzden eve gelmek zorunda kaldim diktor taburcu edelimndedi nst temiz dedi ve hal kanamam devam ediyor bende de ara ara karnim sertlesiyor kizlar oyle bariz sancim yok merdiven ciktim sugat yaptim o kadar ama eve geldik hala yapacagim evde de bu konu hakkinda bilgisi olan var mi kizlae ne zamana olur sizce digum ayni zamanda acilma icin yapmam gerekm seyler varsa bilgilrinizi sunarmisinz