gulsahklkn Kızlar yarın şeker yükleme testim var da doktorum saat 22.00 dan sonra aç olarak gel demişti yani en az 8-10 saatlik bi açlık istiyo şimdi sabaha kadar bişey yemicem ama su içmek serbesttir heralde dimi bilgisi olan varmı
gulsahklkn Susu_09 Bana 10 dan sonra aç ol dediler 10 dan önce yemeği kestim ama susuyorum boğazım da yanıyo zaten halsiz gibiyim şimdi son kez içtim suyumu daha da içmem sabaha kadar
Susu_09 gulsahklkn gece 12 den sonra dedi ztn bende susuz yapamam gibi gece çok susuyorum napcam bilmiyorum
gulsahklkn Susu_09 ah kıyamam Allah kolaylığını verir hiç gözünü korkutma merak etme hemen olup biticek zamana geçicek çabucak