Gulnur_0606 Kızlar bugün detaylı ultrason girdim doktor bi sorun sıkıntı yok dedi şükürler olsun ama 50 dakikaya yakın sürdü benim kız biraz utanç galşba arkası dönük uyuyordu uyanması için çok karnımı salladılar bi sorun olmaz demi
Hmyraltnts Gulnur_0606 Olmaz canım korkma benim minik paşada öyleydi öksürdüm karnımı da salladı ama bizi ki hemen uyandı az bişey gösterdi yüzünü bazı bebekler sevmiyormış ışınlaro😅
Bal_1604 Gulnur_0606 olmaz canım doktor o sonucta 😂 banada bastirmisti hiç bişey olmadı şükür kendim vursam yada bsstirsam korkuyorum ama doktor ne yapsa kabulum
Gulnur_0606 Bal_1604 Bal_1604 bende öyle vallahi kendimizi yapsak korkuyoruz ama çok salladı karnımı ister istemez onu düşünüyorsun 😂🥰🥰
Bal_1604 Gulnur_0606 yok yok hiç bir sorun olmaz 😌 benimde başlarda hareket etmiyordu çok uyuyordu her muayenede doktor sallıyordu uyansın diye detaylida da birz bastırdı hiç problem olmadı korkmayın 🥰annelik tabi tedirgin olmamız normal hormonlardan kaynaklı