minikmucizeemaak Minikmucizelere Yok farketmiyor canım ben bir şeyler atıştırdım doktoruma aramda mesafe var diye, bir de çikolata ve vişne suyu falan da içmiştim cinsiyet görürüz belki diye 😂
minikmucizeemaak Minikmucizelere Yok hayır, doktorum çok erken dedi. Erkendi zaten ama burda 11 haftalık öğrenenler görünce şansımı denemek istedim işte, 15+0 da cinsiyeti öğrendim