Haticemehmett bir kere öyle olunca insan düşünmeden edemiyor. Hiç vesvese yapmayın dua edin zaten doktor olumsuz bir durum olursa muhakkak söyler. Bebeğiniz için sadaka verin hayırla afiyetle kucağınıza almak nasip olsun diye, bende yaşadım anlıyorum sizi 🌿🌸