SevgiUlucay Kızlar üç aylık hamileyim ve dişim sallanıyor iltihapli da kanıyor aynı zamanda . Siz hamileyken tedavi oldunuz mu dişle ilgili kimisi olmaması gerek diyor kimisi olur diyor 😢 çok ağrım oluyor cigneyemiyorum bir sey
Sedaylkya SevgiUlucay canım bende mahvoldum şu diş ağrısından doktor 20. Haftaya kadar önermiyorum demişti bana biz daha 14 haftalığız dayanılcak gibi değil
Waris SevgiUlucay 3-6ay arasında diş tedavisi yapılabiliyor. Ben de 2 hafta neredeyse ağrı çektim dişim çekildi. Sonrasında da antibiyotik ve ağrıkesici kullandım. Doktorunuzun da onayını alarak yaptırabilirsiniz. Ertelemeyin ki son 3 ay ağrınız artarsa birşey yapma şansınız kalmayabilir.