Ben 24 üncü haftamda Dr. Halil korkut dağlara gittim çokta memnun kaldım çok iyi ilgileniyor hatta bebeğin kalbini tam inceleyemediği için bekledi tabi benim kızım inatçı hemen dönmedi bende Silifke’den gelince o kadar yol çekmeyeyim diye çıktım gezdim yürüdüm fln randevusunun arasında tekrar tekrar aldı beni araya dönmüş dedi heryerinde baktı çok şükür hiçbir sorun yok yani ben memnun kaldım 🙏🏻🌸