Düne kadar çok hareketliydi. Bugün çok duraksadı, iki saatte neredeyse beş kere falan hareket ediyordur. Doktora gittiğimde bebeğin baş aşşağı döndüğünü söyledi (30+6) haftalığım. Ultrason bize her bilgiyi vermez. Senin takip etmen lazım dedi. E bugün az hareketleri dedim ama hala daha aynı şeyleri tekrarladı. Acile gitsem ne gibi müdahalede bulunurlar