Arkadaşlar enerjim aşırı düşük vitamin değerlerimde aynı şekilde saglik ocağındaki doktor Magnezyum hapı B12 birde D vitamini yazdı fakat günde 1 defa diyor . Yarın cok önemli işlerim var ve aşırı yorulucam sabah içmiştim haplarımı yatmadan bir daha icsem bir de sabah kalkinca içsem birsey olur mu ?