EsilaErtugrul merhabaa benimde 5+2 hamileyim dün doktoruma gittigimde 2 kese göründü birinde bebiş var ama öbür kesede belli degil olup olmadıgı net bişey söylemeyemem çok küçük haftaya tekrar gel bakalım o zamana belli olur durum dedi bende beklemedeyim Hayırlısı olur inşallahh hakkımızda