Benvebebegim Haftamda bebeğimin baş çevresi 1 buçuk hafta ilerde gözükmüştü. 32. Haftamda gittim uzunluk 3 haftaya yaklaşmış. Doktorum bir şey olmadığını söylüyor ama ben çok evham yaptım. Diğer ölçümleri normalken bu ölçümün fazla ilerde olmasına. Üstelik ailede kafası büyük olan da yok. Aksine minyon tipliyiz. Bebeğinin baş ölçümü bu şekilde olan var mi ? Nasıl doğdu ve sonrasında bir sıkıntı, hastalık oldu mu ?
casper12 Benvebebegim benim bir hafta degilde 4 5 güne kdr büyük cıkıuor her gıttıgımde bu sekılde. sormadım doktora ama bişey yoktur heralde kafası büyük olacaktır azcık bdp kulak cevresın etrafından alınan ölcu
Benvebebegim casper12 evet kulaktan alınan ölçü baş çevresi. 1 2 haftaya kadar sıkıntı olmadığı söyleniyor ama üstü ne gibi problemler doğuruyor onu merak ediyorum. Sağlıkla gelsin yavrularımız 🙏🏻❤️