Agg0207 şu an gayet iyi gittiğimi düşünüyorum neden derseniz benim haftamda 15 kilo alanlar War ben şu an 34 haftaligim 9 kilo tek aldım bakalım bitişi 13 kg ile yaparsam çok.mutlui olurum çünkü kilo almaya meyilliyim ben bekarken de gebelikten önce de eğer yemek yersem salarsam hemen kg alıyorum kendimden beklemezdim ben diyordim Allah bilir kaç kg alırım ama şu an iyiyim çok şükür süt konusinda da dediğiniz gibi evet bakalım bende ne işe yararsa eğer süt için onları tüketicem dozunda tüketicem herşeyi yemicem yani oyle hurrraaa diye