Benimde ayaklarımın altı ve ellerimin içi çok yanıyo genelde geceleri oluyo gündüzleride çok ayakta durduğum zaman oluyo 20.haftadan sonra başladı bende 3 haftadır böyleyim yani şekerim de normal çıkıyo ben öyle olunca ılık suyla ellerimi ayaklarımı yıkıyorum bide limonlu su içiyorum rahatlıyorum biraz ama hamilelerde oluyomuş bu genelde