-mommm Reglime 3 gün var dün lekelenme oldu beta testi yaptırdım özel de 12.38 çıktı sizce hamilemiyim
mombarbie_ -mommm merhabalar bende de pembe akıntı oldu daha sonra kahverengi minik minik 1 2 damla seklinde devam etti sizinde bu şekilde mi devam etti acaba
cahilelafanlatamazsinyorulmaa -mommm haftaya yaptırırsanız sağlıklı bir gebelik olup olmadığını anlayamazsınız 2 gün sonra tekrar kan verin
smeyyeav -mommm bugun bende de oldu peçeteye geldi adet oldu sandım ama devamı gelmedi bat 3 haziran umutlanmakta istemiyorum sonra olmayınca daha cok üzücü oluyor
smeyyeav Erva18 yok yapmadım gecikmeye girmesini beklicem umutlanmak istemiyorum arada belime de ağrı giriyor adet olucakmışım gibi göğüslerimde cok hassas
Mmgndz mombarbie_ hayırlı olsun hamilesiniz:) bende lekelenme yaşamıştım ama doktor normal demişti 2 gün sonra 2 kat artış olması gerekiyor sağlıklı bir gebelik habercisi için:)
-mommm Canm herkeste aynı olmuyor kan testi vermeden ogrenemezsin benimki çok farklı ilk hamile kaldığında 2 gün kanamam oldu benim buda böyle