Cansu10 Dün 36 haftalık olunca çalışmazsa raporu almak için hastaneye gittim 32 de çalışır almıştım ama rapor 37.haftaya kadar gözüktüğü için düzeltme yapamıcaklarını 37 de gitmem gerektiğini söylediler oysaki 36 dan sonra istediğim zaman ayrılabilirim diye biliyorum başına gelen oldu mu bende
Bittersweet Cansu10 ben de calisabilir raporu alirken doktora bunu istedigim zaman sonlandirabiliyor muyum diye sordum o da evet tabiki demisti.
Btugl Cansu10 ben aldım rapor doktorum bu çalışır raporu verdim ama istediğin zaman gel çalışamaz yaparız dedi siz yine bir sorun bence
Nihalee Cansu10 olur mu öyle şey ben 32de çalışabilir almıştım sonra 34te çalışamaz aldım. İstediğiniz zaman ayrılabilirsiniz.
Yaceemm Cansu10 35 de ayrılıcam ben dayanamiyorum.Öyle saçma şey mi olur. Hamilelikte 1 hafta da neler değişiyor. Doktorum istediğin zaman gel raporu bozalım dedi.
Cansu10 Deniz61 sordum canım SGK ya gittim hastaneden sistemden 37.olan haftayı 36 ya çekebilmiyorlar dedi ama bugğn tekrar hastaneye gittiğimde çekemiyoruz dediler normal ortaopediden rapor aldım bende haftaya çalışamaz raporu alıcam
DilekayiroluAy Bugün 32 çalışır raporu aldım doktor çıkarken istediğin zaman çalışamaz raporu verebilirim illa beklemek zorunda değilsin dedi. Yani 36 da gitsem çalışamaz verecek 33 de de gitsem verecek.
KlncA DilekayiroluAy bana da aynı şeyleri söyledi doktorum. Haftaya pazartesi çalışır raporumu almaya gidicem. Ama arkadaşın postunu okuyunca bi kafam karıştı. Bunlar bizi illa 37 e kadar çalıştıramaz heralde ya 🤔🤔
Cansu10 DilekayiroluAy yani olması gereken o doktor Zaten bu senin hakkın sen izne ayrılabilirsin ama sistemden biz yapamıyoruz dedi
DilekayiroluAy KlncA yok doktor dediki haftaya bile bozabiliriz ne zaman istersen bu artık senin hakkın dedi
Nevalors Raporu 37ye calısamaz olarak sisteme girdilerse düzeltmesi zor olabilir. Ama sgkyla irtibata girip sildirebilirler tekrar raporunuzu guncellerler. Peşini bırakmayın
Cansu10 Bittersweet olması gereken o Zaten devlet bu hakkı vermiş bize bizim doktorun yanındaki sekreter gıcıktı biraz
Deniz61 37 haftayı sistem otomatik atıyor zaten, dizi kimse zorla çalıştıramaz sonuçta, çalıştıgınız kadar doğum sor asına izin altarıcaksınız istemiyosanız yapmazsınız. Vermek zorundalar raporu başka biryerden alsaydın keşke
Cansu10 Deniz61 bende halledemeyince normal sevk raporu aldım haftaya çalışamaz alıcam 1 hafta artı izinim olacak
Cansu10 Yaceemm doktorda bu senin hakkın diyor Zaten ama biz öne çekemiyoruz diyor nasıl oluyorsa :/ 37. Haftamda başka doktora aldım randevu bakalım