Evrem990 Merhabalar 17+4 üm ilk hamileligim normalde haraketlerini hissetmiyorum elimi sol kasıgımın oraya koyunca hissediyorum hafif bu şekilde olan varmı acaba elini koyunca hisseden yoksa gaz mı acaba