Kubrak5 şu an ben de aynısını yaşıyorum detaylıda kalbinde küçük bir delik var ama çok küçük o yüzden büyük ihtimalle kapanır dedi, öyle dese de insan yine de üzülüyor. Ama başka doktorlara ve tanıdıklara sordum bebeklerde sık olan ve kapanma olasılığı çok yüksek olan bir şeymiş. O yüzden içimi rahat tutmaya çalışıyorum en güzeli siz de öyle yapın