Babymommm123 Regl 5 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Benim gibi yaşayıp daha sonrasında pozitif olan var mı kızlar
ipekcim Babymommm123 ben 3 gün kala yapmıştım negatif. Son 1 gün kala yaptım çok silik çizgi çıktı öyle öğrendim
Psikologanne12 Babymommm123 adet günü ya da bir gün gecikmiş hali ile yaptım iki hamileliğimde de. Diğer testlerde bir hafta geçmesi gerekiyor bunda süre daha kısa ama regl günü öncesi belli etmez zaten
Ebruli_08 ipekcim ayy bunu okuyunca heveslendim benim de öyle 3 gün önce negatif çıktı adet günüm döndü hayla olmadım
mervemurat16 Babymommm123 ben 6 gün kala yaptım negatif çıktı sanırım en iyi sonucu genelde 3 gün veya 2 gün kala veriyor.3 gün varken yaptım pozitife döndü
Babymommm123 mervemurat16 erken gebelik testi mi yapmıştın canım ay heveslendim Şimdi umarım benimki de döner
adatuna Babymommm123 benim 7 gün varken pozitif çıkmıştı yumurtlams günümü bildiğim için ona göre yaptımıştım testi. Yumurtlamadan 12 gün sonra yapabilirsiniz
aylinaydinel41 Babymommm123 benim de reglime 1 hafta kala yaptım testi silik pozitif çıktı yarın doktora gidicem inşallah