Sibelakta melekkalp227 ben oğluma yaptırmadım ama köpek gibi pişman oldum oğlum rota virüsü oldu ne yedi ne itci sadece bı damacana su doket gibi sıvı işgal ve kusma oldu hastaneye gittik 20gun hastanede yatı doktor yoğun bakımlık olucakdi çocuğunuz dedi ben rota virüsü nedir bilmiyordum yaşayarak öğrendim ilk ikili odaya aldılar sonra bulaşıcı bu dedi doktor hemen bizi tekli odaya alıp garantina altında aldılar ciktimiz odayı dezenfekte ettiler oğlum 1 yıl önce geçirdi halen o virüsün izi var boynunda kulak arkasında bezeleer oldu 1 yıldır geçmedi doktor büyürse bezeler amelyatla alırız diyor yani herkeze tavsiyem yaptırın ben ikinciye hamileyim ilk isim rota asi yaptırmak olucak
Suragurlrr Rotayı yaptırdım, menenjit yaptırmadım, ama cok istiyorum yaptırmak, icimde kaldı bence mutlaka yPtırın