Kızlar ilk defa yapıcam bebeğime biraz netten araştırdım ama birsürü değişik yöntem var.Ben jel kıvamında olsun istiyorum araştırdığımda 24 saat kısık ateşte pişmesi gerekiyor yazıyordu birkaç yerde ,24 saatte nasıl suyu kalacak emin olamadım bilenler püf noktalarıyla yazarlarsa çok sevinirim 🥰