kızlar ben ilk bebegimi kaybettim gecen gün devlet hastanesine bi gideyim dedim normalde özele gidiyorum bana özel doktorum hiç senin ilk bebegin öldü tedavi uygulucaz kan ilavı falan demedi neyse kürtajımı yapan doktordu girdim hocam ben geldim yine gebeyim dedim hemen ilgilendi sağolsun sana tedavi başlamam lazım gec kalmıssın testi bekleyemeyiz bir ayda cıkıyor önlem amaclı igneye basla dedi canım çok yanıyor göbekten yaptırıyorum baskasına 11+3üm coraspirinde kullanıyorum birdaha gittiğimde doktora söylücem baska bir cözümü yokmudur yani sonucta test yapılmadı belkide kan pıhtılasması yok bende 😌