11+6 da bana da tanı konuldu. Ancak 20. Haftaya kadar geçtiği söyleniyor. 8-12mm arası olan boyutlar iyileşiyor diye yazılmış bi sayfada. Bizim de 12 mm insallah bizimde gecer. 4 temmuzda randevumuz var. Perinatolojide dua edin kızlar bilgi vereceğim.