Slxkldk benim sezeryan sebebim belimdeki pilatinlerden dolayı ama sonradan doktorum bebeğin iri bebek kafası büyük zaten normal doğum yapamazmışsın dedi belki ben çok normal doğumu istediğimdende böyle demiş olabilir ama zaten bebeği yorucak sitrese sokucak hiç bir şey istemiyorum yeterki sapa sağlam sağlıklı bir şekilde ordan çıksın ben sezeryanda olmaya razıyım