Gece sık başlayan sancı ile sabaha karşı hastaneye gelmiştim nişanım da iki gün önce gelmişti hastanede bir cm açıklık vardı sancım çoktu ama açılmam az olduğu iki tur kordon dolanması ve çatı darlığı nedeniyle risk vardı sezaryen oldum zormuş imkanı riski olmayan normal doğurmalı benim fikrim