Bugün doktor kontrolümüzde bebeğimizin 10 günde sadece 100 gram aldığını öğrendik gelişimi yavaşlamış dedi kalp atışlarıda hızlıymış gebeliğim boyunca enfeksiyonla boğuştum büyük ihtimalle ondan yavaşlamış dedi cuma gününe gün verdi böyle olup bebeği sağlıklı bir şekilde doğan oldumu yoksa küvezemi alındı bebek 2500 gr bu arada 37 haftalık 😑