Eeesraaa Tam 34 haftayız bugün SAT tarihine göre 13 temmuz doğum olması gerekiyordu doktor sezeryan istediğim için 4 Temmuz dedi ama tam 40 haftası dolmamış oluyor herhangi bir sorun olur mu
cherryblossom7 Eeesraaa ayni gün ben haftadayız benim de olası tarih sezeryan planlı olarak 3 Temmuz olabilir. Hayırlısıyla inşallah 🙏🏼💙
gozkarag Eeesraaa ben de 33+4ken gittim doktorum gelişimi 34te tamamlanıyor istediğimiz seviyeye geliyor kilosu da normal dedi çatı muayenesi yaptı. Normale uygunsun ded ben sezeryan tercih ettim 30 hazirana gün verdi 38 haftalık olmş oluyo bebe 1 hafta önden gidiyomuş zatn
Fatossc canm benimde sezaryan olucak diğer doğumlarım normal doğumdu 40 haftalık olduğum gün sancım gelip doğum yapmıştım bu sefer doktorum 39 haftada alıcaz bebişi dedi normal yani canm inşallah saglıcakla alırsın bebeğini canm ❤️
Sirine34 20Nisa20 38 de mi alacak o zaman biz de 32 olduk acep bize temmuzun kaçını verir 34 haftalıkken gideceğim heyecan doruk 🥲
cherryblossom7 gozkarag merhaba çatı muayenesi erken olmamış mi biraz tetikleme durumu olur muymuş Doğumu?
Arslankubra Benimde 14 temmuz 37.haftam oluyor. O zamana gün verdi doktor. Sonrasında izne ayrılıyormuş. Erken mi sizce? 39 u bekleyip başka doktorda mı doğum yapsam
Eeesraaa Arslankubra 37 haftalıkken sanki biraz erken gibi ama bebeğin gelişimiyle alakalıda olabilir
yagmurveyerdeniz 38+2’de 3 temmuz’a sezaryen günümüzü aldık 🥳 yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik. sağlıkla, mutlulukla gelsinler inşallah 😻
gozkarag cherryblossom7 valla gelirse gelsin artık bi sıkıntı olmaz dedi doktor ay sonu gün verdiği içinde eğer açılmam olurda suyum vs gelirse normal yaparım ama son dakkaya beklerse sezeryan isterim dedim bKalm bekliyprum nası olcak 2 hafta sora tekrar bi çatı muayenesi var
cherryblossom7 gozkarag mantıklı konuşmuş acikcasi bizim doktor da 30 Haziran gibi almak istiyo plasenta dan dolayı bekleme taraftarı değil benim de korkum bayram haftası ya lafta mi diyor yoksa bayram haftası sezeryan olur mi bilemiyorum
gozkarag cherryblossom7 yok doğrudur nöbetçiymiş bizim doktor seni mağdur etmem korkma dedi muhtemelen sizinkide öyledir
Smc 06.06 da kavusucaz inşallah kızımla salı günü çok heyecanlı ve korkuyorum tavsiyeleriniz varsa alırım 😊
Eeesraaa Smc ayyy çok çok çok az kalmış hadi gözün aydın canım nasıl uyuyorsun ben şimdiden 1 ay var uyuyamıyorum heyecandan🤣 sağlıkla gelsin minik yavrun❤️