Dmlclk Kızlar merhaba perinatoloji muayenesinde doktor beni alttan muayene yaptığı(çatalda denilen) koltuk varya ona yarı oturur pozisyonda oturtup yaptı sizin nasıldı? Bana çok saçma geldi ve bende zorlandım o şekilde durmakta
femme Dmlclk neden perinatolojiye gittiniz ki detaylı için mi. Eğer o ise karninizdan yapiliyor niye altdan yapmiski
Dmlclk femme alttan yapmadı yanlış anladınız,ikiz gebelik olduğu için doktorum gitmemi istedi ama perinatoloji beni sedyeye uzandirmadi yarı oturur pozisyonda detaylı ultrason yaptı
Dmlclk Smyye0303 aynen canım ya pozisyona bağlı mi bilmiyorum bebeğin burun kemiği kısa amniosentez yapalım falan dedi baya korkuttu bizi