semosderler Merhaba hanımlar, 6. Ayda bir kaç kilo fazla aldığım için doktorum şekerimin yüksek çıkabileceğini söyledi , eğer yüksek çıkarsa nasıl bir süreç izleniyor bilgisi olan varsa tavsiye bekliyorum
Tugraseda semosderler önce diyet veriliyo diyete rağmen düşmezse insülin +diyetle devam ediliyo diye biliyorum
Brcakbss1602 semosderler 1 ay kala benimde şekerim yüksek çıktı şuan diyet yapıyorum doğumuma kadar ama ister istemez uyamadığım zamanlarda oluyor 😌
semosderler zeynozey peki Zeynep Hanım sürekli kontrole gitmem gerekiyor mu acaba , yoksa diyet verip bir ay sonra gel mi deniyor
semosderler Gumus25 inşallah öyle bir şey olmaz ya ben iğneden korkan bir insanım zaten ne kadar küçük olsada beni tedirgin ediyor 🤦♀️
Gumus25 semosderler bende çok korkardım ama en başından beri kan sulandirici igne yapiyorum kendime 🤦♀️ insülin de başladık yeni tek doz olarak ama Allah’tan onun iğnesi minik
Khena Bende gebelik şekeri çıkmıştı. Hergün şekerimi ölçüyordum. Bebeğim şekerden etkilendiği için 4,5 kilo doğdu. Başka sıkıntımız olmadı. Sonra yıllar sonra kalbinde delik olduğunu öğrendik önemsiz ve çok küçükmüş ama belkide şeker den bilemiyorum
semosderler Tugraseda pazartesi bakılacak şekerime eğer yüksekse bakalım , ben bu sabah başladım dikkate etmeye inşallah normale döner
semosderler Brcakbss1602 ben normal şartlarda çok az yiyen bir insanım şuan sevmediğim şeyleri bile yemek istiyorum, o yüzden bazen kaçamaklar olacak yani
Hilal8716 Diyet veriliyor açlık tokluk değerlerinizi ölçüyorsunuz normal sınırlarda değilse insülin başlanıyor. 3 kez öğün öncesi bir kez geve 10 da yapıyorum insülin. Bebeğim 3 hafta ileride gelişimi. Benim doktorum 2 haftada bit kontrol istedi
minikpatik Benim açlık şekerim 96 kızlar yüksek mi bu diyet verilenler kaçtı şekeriniz? Üç aylığım şuan
minikpatik Brcakbss1602 evet orasını biliyorum da diyet verilenler çok mu yüksek yoksa benim gibi mi onu soruyorm aslında riskli miyim acaba diye..
Brcakbss1602 minikpatik hayır normal bence çünkü bende de 98 96 felan çıkıyordu doktor o kadardan bir şey olmaz dedi