Zey0z bazı doktorlar uğraşmak istemediği için direk mecburi sezeryan diyorlar. İlk doğumum sezeryandı. Hayatımdaki en büyük pişmanlığımdır. Korkulacak bir şey olduğu için değil yanlış anlamayın lütfen sadece doğumumu doğal sürecine bırakacak bilgi sahibi değildim doktor mağduru oldum.
Eğer normal doğal doğumu deneyimlemeyi istiyorsanız başka doktora da görünmemizi tavsiye ederim