damla097 benim acemiligime denk geldi ıkılı tarama testi yaptırdım doktorum korkulcak bisi yok bu sonuclarda desede sonuc riskli cıktıgı icin icime bisi düstü yanı. Sonra baska bi yere gittim bastan ıkılı tarama testi yaptırdım. Hıcbısı söylemeden muayane oldum. Oradakı kadında daha önce gebelık gecırıp gecırmedıgımı sordu bılgılendırdı bıraz benı. Bende gecen sene eylül gibi kimyasal gebelık gecırdıgımı söyledim ıkılı tarama testınden bahsederken o sebeblede yüksek risk cıkabilir vs dedi bu test kesın sonuc veren bi test degik fln dedi ama bakalım sonucu daha cıkmadı sonradan baska yerde yaptırdıgımın yarın öbürgün cıkar insallah