Ahhh ahhh çok iyi anlıyorum sizi okadar kötü ki bende yaşadım 30. Haftama giricem 1-2 ay önce bitti çok şükür sürekli ağzımda şeker yada başka birşey yiyiyordum en son çareyi erikte buldum ve yavaş yavaş geçti sürekli kovayla yada poşetle dolaşıyordum geçiyor üzülmeyin . Allah yardımcınız olsun çok nadir görülüyor herkes şaşırıyor bu duruma ♥️