Ben 36+2 günlük hamileyim doktorum haftaya doğum yapmam gerektiğini söyledi ve bu haftadan bakti çok afedersiniz muayene ettiğinde eli kemiğime denk geliyordu ve Rahim kanalın çok dar dedi bebek nomarl doğum olmaz 37 haftasını tamamlasın doğuma alacağız dedi sizce ne yapmam gerek nst de çok az doğum sancim vardı ve bu haftadan belli olur mu normal veya sezaryen neden 3 hafta erken yardımcı olur musunuz