20+4 olduk çok şükür.yorgunluk oluyor bazen.ben daha fazla sabredemedim.her şeyini aldım kızımın.bugün dolabını kurduk.sadece alınacak bir kaç parça tekstil kaldı.hepimiz hayırlısıyla bebişlerimize kavuşalım inşallah.buraya doğum hikayelerimizi atmakta nasip olsun.