MyBayb Kızlar bebeğinizin ilk kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz, ben 6. Haftadayım yarın sabaha randevum var bakalım
Minnakkurabiyeveannesi27 MyBayb ben 6+3 de gittim kuzum çok küçüktu doktor sıkıntı olur diye dinletmedi 7+4 de net bir şekilde duydum elhamdülillah
Peynirliborek MyBayb Ben de 4+4 de keseyi gördüm. Şu an 5+3 üm 6+3 de kalp atışını dinlemeye gideceğiz :)