defneemom kızlar ya e bebek uygulamasından alışveriş yapan var mı? normal hesabımdan ödeme kısmına geliyorum kod geliyor yazıyorum error veriyor sabahtan beri şimdide başka hesap açtım buradan devama basıyorum hiçbir şey olmuyor
defneemom defneemom normalde hep yapıyorum sorun yok ama bugün böyle oldu niye bilmiyorum teknik hata mı var acaba
minnosbirkiz defneemom uygulamadan değilde web sayfasından deneyin direk googleden girip, bazen yapabiliyor
YaseminBatrk defneemom b nde hep alışveriş yaparım hiç sıkıntı yaşamadım acaba şuan genel bir sorun mu var. İstersen biraz bekle öyle yap
oguzkagan_ defneemom Ben uygulamada sorun olduğunu duyduğum için Hepsiburadadan almıştım. Sadece orada var ebebek satıcısı. Bir de kendi uygulamasında satıyor. Bir dahakine oradan deneyebilirsiniz.