Hatice4535 bende 39+2 oldum. 2 cm açıklık var dedi doktor bugün ama sancılarım olmadığı için yatirmadı. İstersen yatırayım, suni sancı verelim dedi fakat suyumda çok azalma olmadığı için beklemek istedim. Pazartesi yine gel dedi. Bakalım ne olacak..
Hepimiz için en hayırlısı,en sağlıklısı ve kolayı olsun inşallah 🌼